title
title
title
title
title
title
title
דרוש/ה

דרוש/ה לתפקיד מנהל/ת הקהילה
המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד

לאור תוצאות הקלפי, שוב מוצע התפקיד לציבור:

תחומי אחריות וסמכות
• אחריות על כל תקציבי ופעילויות הקהילה.
• הכנת תוכניות עסקיות, תקציבים שנתיים ותוכנית עבודה לכל פעילויות וענפי הקהילה. 
• מעקב ובקרה של תוכנית מול ביצוע מידי חודש, והצגת דיווח רבעוני להנהלה חברתית ולמועצת המנהלים. 
• אחריות על יישום כל החלטות האסיפה, הנהלת הקהילה והוועדות וההנהלות בהם משתתף. 
• יצירת נהלים ותקנונים בהתאם לצרכים העולים מין השטח. 
• יישום השקעות והובלה של ייזום פרויקטים בתחום הקהילה כפי שיוחלט מעת לעת בנושאי הקהילה השונים.
• אחריות לביצוע כל הצעדים הנדרשים ליישום המדיניות שנקבעה, להצבת מטרות, יעדים ומטלות למנהלי ורכזי המגזרים השונים ולהפעלת ההנהלה כצוות יוזם ומחדש. 
• קשר עם רשויות חיצוניות כגון מועצה אזורית,בי"ס אזוריים, רשם האגודות השיתופיות ורשויות ממשלתיות אחרות בקשריהן עם הקיבוץ וכד'.  

כישורים נדרשים/רצויים: 
• ניסיון בניהול מערכות חברתיות כלכליות- יתרון לבעלי ניסיון במערכות קיבוציות.  
• השכלה רלוונטית והבנה בתחום הכלכלי והחברתי. 
• דיסקרטיות ולויאליות.  
• יושרה ואמינות ציבורית. 
• תקשורת בינאישית טובה, כתובת לפניות והתייחסות לחברים- דגש על אוריינטציה לתחום הפרט . 

כפיפות: למועצת המנהלים ולאסיפה. 
היקף משרה: 60% משרה. 
קדנציה: שלוש שנים 
תהליך בחירה: אישור ההנהלה לאחר המלצת צוות השמה ובחירה בקלפי.  

חברים המעוניינים בתפקיד מתבקשים להגיש קורות חיים בכתב למשאבי אנוש - 
תא במזכירות או לדוא"ל mashs@ayelet.org.il , עד לתאריך :26.9.2016