title
הטיול למגדלא ועין חרוד
טיול הגימלאים למגדלא ועין חרוד

בבוקרו של יום שלישי יצאנו, הגימלאים, לטיול בו ביקרנו בשלושה אתרים: מגדלא, משכן האמנות בעין חרוד ופארק עין חרוד וקבר יהושע חנקיןן.

את המסלול התחלנו באתר העתיקות מגדלא.
אתר ליד המושבה מגדל, אשר נקנה ע:י הכנסייה הפרנציסקנית. תוך כדי החפירה, נתגלה במקום בית כנסת מרביב מתקופת בית שני ובו אבן מרובעת שעליה חרותים סמלים יהודיים. ליד האתר נמצאת כנסיית הסירה הצופה אל הכנרת. מקום יפה ומעניין.

מכאן המשכנו אל משכן האמנות בקיבוץ עין חרוד.
במקום מתקיימת תערוכה לציון 50 שנים למלחמת ששת הימים. התערוכה נקראת "אופוריה" ומציינת את הלך הרוח שלאחר המלחמה. בעזרת תיעוד מצולם ויצירות אמנות מביעים האמנים את שעבר עליהם בתקופה זו. אינם חוסכים ביקורת קשה עלינו ועל הממסד של אז. התערוכה קשה ונוקבת וגורמת להרהורים ומחשבות על ההיבטים  השונים של המלחמה.

והתחנה השלישית - פארק עין חרוד וקבר יהושע חנקין.
בכל טיול חובה להקדיש זמן להנאה ולחברותא במקום המתאים לכך והוא נמצא בפארק עין חרוד. על הדשא נפרסה ארוחת צהרים טובה שהוכנה ע"י הצוות ונוספו לה עוגות שהוכנו בידי הגימלאיות שלנו.

אז, היה נהדר, מעניין ומעורר למחשבה ותודה לכל העושים במלאכה!