משפחת אלקולומברי מחפשת בית בקיבוץ

08/05/2026

היי לכולם 🌿
אנחנו תום ושלי ושלושת ילדינו – אימרי (מרכז איילים), מיה (גן חרוב) ויאיר (עופרים), יחד עם כלבה וחתולה 🙂
הגענו לכאן עוד בימי הפינוי מקיבוץ מנרה, ושלושת ילדינו השתלבו במסגרות.
חשוב לנו מאוד לשמור עבורם על יציבות ולא לטלטל אותם שוב במעבר נוסף.
אנחנו מחפשים בית להשכרה, עדיפות לדירת קרקע.
לקראת חודשי הקיץ נצטרך לפנות את הבית שבו אנחנו גרים כעת, ולכן נשמח מאוד לעזרה, חיבורים או הפניות לכל אפשרות רלוונטית 🙏
תודה גדולה מראש ❤
שלי-0526900892
תום- 0505748291
טליה מנהלת אתר