הצטרפות ליישובי קו העימות – סיכום מפגש חברים
11/05/2026
סיכום מפגש החברים מיום שבת
חברים, הגיע הזמן שגם איילת השחר תוכר כיישוב קו עימות! 📢
ביום שבת האחרון נפגשנו במועדון כדי להחליט: מפסיקים להיות שקופים. למרות שאנחנו סופגים התרעות וחיים את המלחמה, אנחנו עדיין לא מקבלים את המעטפת הביטחונית והכלכלית שמגיעה לנו.
למה זה דחוף?
הביטחון שלנו: כרגע אנחנו לא מקבלים תקציבים לגדר, תאורה וציוד צבאי מתאים לכיתת הכוננות.
הכיס של כולנו: אנחנו מפסידים הטבות מס משמעותיות (7% במקום 12%) ותקציבי מיגון לבתים ולמוסדות החינוך.
האפליה: יישובים רחוקים יותר מאיתנו כבר הוכרו, ואין שום סיבה שאיילת השחר תישאר בחוץ.
מה עושים עכשיו?
הדרג הצבאי איתנו, אבל כדי שההחלטה תתקדם לכדי מימוש - אנחנו חייבים לפעול! אנחנו יוצאים למאבק משותף - ביחד.
✅ הצעד הראשון: חותמים!
נצרף כאן בקרוב מכתב מפורט שנשלח למקבלי ההחלטות. אנחנו צריכים את החתימה של כל אחד ואחת מכם כדי להראות חזית מאוחדת וחזקה מול המועצה והממשלה.
בואו נדאג לביטחון ולעתיד של הבית שלנו. 🏠💪
חשוב לדעת: מי שיש לו קשרים בתקשורת, בכנסת או בצה"ל - זה הזמן להשתמש בהם! עדכנו את חברי הצוות המוביל (שי וכרמן וינר, מירי בן יוסף, קרן אשנר-רימון, קובי נתנאל, אביעד אדם, ירדנה יזרעאלי).
מוזמנים לשלוח את הסיכום לחברים ולהזמין אותם להצטרף לקבוצה:
